So , Semua tu hanya PENIPUAN ?



Nasib aku kot sbb aku layan die mcm orang tk berguna , aku layan die mcm sampah tapi asl kau buat aku smpai teruk mcm ni sekali ? at least bila aku dh luahkan ape yg aku rasa , aku tk ckp semue tu pembohongan . Yang kau ? dh luahkan semue nye lepastu ckp hanya seorang perempuan yg kau suka nama die bla bla bla tk kuasa aku nk type nama dia . Kalau kau dh suka , sayang , cinta and bla bla bla so more kt die tu kenapa kau luahkan semue bende tu kat aku ? dengan harapan yg tinggi supaya dendam kau terbalas . macam tu ? Kalau kau rase die TERPENTING dalam hidup kau , knp kau sibuk2 nk mengayat aku semue ? bagi aku ayat2 manis ? kenapa kau buat semue tu kt aku kalau betul die tuu yg paling penting dalam hidup kau !!! aku tk mintak kau pandang aku lepas kau tau aku simpan perasaan kt kau . aku tk mintak kau balas ! aku cuma perlukan keikhlasan dlm kata kata , perbuatan dan perasaan kau . Kalau kau terpaksa bgi sbb nk jaga perasaan aku baik kau tk payah bagi !! ni lagi memeritkan hidup aku dengan BF aku mcm tu . Seksa doh aku ngn korang ni >.< Yang sorang act mcm single yang sorang lagi memang THE BEST PEMBOHONG ! Aku tk perlukan pelbagai ayat untuk cair . Cukup dengan keikhlasan dan kejujuran . Aku dh luahkan segala galanya kat kau cuma aku tk boleh pilih je . Kalau satu je perempuan yg ade kat hati kau iaitu * A* , perlu ke kau dkt2 ngn aku ? perlu ke kau nk bgy ayat2 manis kt aku ? perluke kau ucapkan sayang klau kau tk maksudkan ? Selama ni aku dh ditipu dengan lelaki LIFELESS mcm kau . Kalau betul kau ada hati , kau ade perasaan kau tkkn sanggup membuat seorang perempuan jatuh air matanya kerana silap kau sendiri !! so , semue yg kau ckp tu hanya penipuan ? terima kasih sebab buat aku mcm ni :'( aku tk expect kau nk maafkan aku . your choice sbb aku yg buat kau mcm ni . at least aku tk ckp ape yg aku luahkan semuenye tu hanya PENIPUAN . Sedihnya hidup aku ni :'( Tak sangka kan aku mengharapkan semue yg kau ckp tu betul padahal semue tu penipuan . Aku kene kuat .

                            Awak tau tk ? awk hadir dalam hidup saye bagaikan cahaya bulan yg menyinari kegelapan naluri saye .. perasaan syg juga umpama cahaya matahari ianya akan still bercahaya walaupun terkadang ianya kelam .. dan ianya akn kembali terang semula apabila seseorang itu benar2 ikhlas . 


No comments:

Post a Comment