Aku Macam Anjing Tersepit

Now is 3.52 AM , 22/11/2012 . Ape tu title '' Aku macam anjing tersepit ? '' haaa pekebende tu ? . Nak tau kisah ? okay aku cerita . Before , I like someone . Honestly , he's same class with me . His name is .... Then , He is bit playboy . Bukan bit lagi lah mmg playboy pon . But since i balik drpd Mekah everythings that he do is very perfect to me but actually it is horrible . Taktau lah mse balik drpd Mekah then datang sekolah mcm biasa rasa semue benda yg die buat betul but actually tk betul . Since then i like him but tk bagi tau die pon. Ya well he is my classmate and my bestfriend ! So , aku decide nk buang perasaan aku kt die . Okay lah try punye try punye try BERJAYA lah jugak but not all aku buang . ada sisa but not strong . And that time eh die suka text2 aku bagi ayat manis nk mampos . aku fikir die gurau but actually die serious . Then ada satu mamat ni mintak couple ngn aku . Then aku decide untuk terima and mula kan hidup baru dan lupekan si .... itu tadi . Malang tidak berbau * weh malang mne ade bau ==' '' , si lelaki yg aku suka gilaa dulu tu luahkn perasaan dia kat aku . So , how's now ? aku nk pilih sapa ? Both of them are really perfect to me :'( kerja aku menangis all the time :( Dia kata die nk mintak couple ngn aku mse 26/10 <--- on my birthday but die tk ckp sbb die dh tau aku dh couple dan kiteorg gaduh mase tu .  Sekarang ni dua2 sangat penting bagi aku :( Entahlah . aku dh mcm LIFELESS gila sekarang . I'M DONE AND I'M OUT .

BUKAN SENANG BAGI AKU UNTUK MELEPASKAN ORANG YANG PALING AKU SAYANG DAN SUKAR JUGA BAGI AKU UNTUK MEMUTUSKAN IKATAN DENGAN ORANG YANG MENYAYANGI AKU .

No comments:

Post a Comment