Kenapa awak pergi ?

1.30 AM.. 24/11/12 ... Tengah tengah malam mcm ni rase nk update pasal die pulak . Hmm rindu nya kat awak wahai YA :'( .. Rindu teramat sangatx123456789  .. Awak nk tau tk bila awak ckp berita BAIK tu , gugur air mata saya :'( well saya kan ade kilang air mata yg bagus . saya rindu segala - galanya tentang awak . Gelak tawa awak , bulu mata awk yg panjang tu , merajuk awk , gedik awk , manja awk , senyuman awk , sayaa rindu awk sangat sangat :'( ni semue sebab sye pilih die ke ? kalau awk ade kt situation sye , awk pun akan jadi buntu keliru nk pilih siapa . Sebab saye pilih die awk terus tknk kawan saya ? sedihnya sekrang sye dh tk de Energy Booster . Awak yg paling faham diri saya tapi pilihan awak kn nk tinggalkan sye sbb sye yg tinggalkan awk dulu . Saya bukan tknk terima awak , sye cuma tk yakin . Sebelum kita bersama pon dh gaduh semue . Suka duka bersama . Saya gembira sangat sangat bila awk hadir dlm hidup saya . Maafkan saya sebab sye tk pilih awk , sye nk sgt bende ni drpd dulu lagi tapi saya rse mcm kejam nk break dgn BF sendiri semata mata nk bersama awk . Korang dueorang saling mengenali . Tapi please awk jgn tinggalkan saye :'( rase tk sanggup gila nk lepaskan awk pergi * padahal dh pergi dh pon * . Biasa waktu pagi2 mcm ni kite selalu whatsapp sme2 kan ? rindunyaa :'( hanya Allah je tau mcm mne sye rase sekarang . Lepastu awk ckp , awk nk pindah pulak . Bertambah tambah sedih saye awk . Sye ckp je awk semak , padahal sye perlukan awk . Eeeeee , rse nk peluk je ckp mintak maaf :'( Saya selalu baca conversation kita . Happy sangat sangat ... Saya simpan conversation kita , gambar awk :) semua saya simpan . SAYA RINDU AWAK WAHAI Y A :'(

No comments:

Post a Comment