Die dah pergi :'(

 Maksudnye kat sini bukan die dh mati . Die hidup lagi tapi die tinggalkan aku . Salah aku sbb aku bagi peluang kt hati aku ni untuk menyayangi dirinya . Salah aku sbb aku suka dia sedangkan aku tahu die hak milik orang lain .Tapi bile die luahkan perasaan haritu like UNBELIEVEABLE :O aku fikir aku tepuk sebelah tangan , but sebenarnya tak . aku pon tktau semue benda yang die ckp kt aku tu betul atau pura pura . Tapi malang aku dh couple dgn org lain . Mungkin aku terlalu cepat dan die terlalu lambat . tapi bile fikir balik klau betul die mintak couple sebelum couple aku yg sekrang n mintak ,, aku rse aku tk accept die sbb kemungkinan akan jadi '' PASANGAN GILA '' . sorang suka merajuk , sorg kira kaki perempuan . entah lah . tapi aku besykur sebab die dh berubah jadi baik . ape die kate '' CUCI TANGAN '' ??? hahaha aku harap die dpt kekalkan perubahan die tu . Lepas aku ckp aku nk balik semula kt couple aku , die cm .. entah ahh berat nk ckp . die dh tk layann tk whatsapp tk text semue . hmmmm rinduu gilaa kt die sebenarnye . Dielah manusia yg memahami diri aku .Im sorry sbb saye tk boleh terima awak . Perbezaan kita amat ketara . Tapi berat untuk aku lepaskn die . Adakan ini bermakna aku still simpan perasaan kt die ? entah ahh . no comment . ape yg pasti die text tadi , die kata die nk rosakkn phone die . your choice dear but aku rase mcm entahh ahh .. Berat sangat nk lepaskan die .. Aku teramat sangat sangat sangat rindu kt die . rase cm nk pegi rumah die pegy serang kata rindu .. hahaha nnti kata gila pulak -_-  XOXO XD


Awak yang rasa rasa ade kene mengena dengan entry saya ni , saya nk ckp sikit . Lihat bawah 


.
.
.
.
.





.
.
.
.

SAYA SAYANG AWAK SANGAT SANGAT SAMPAI BERHENTINYA NAFAS SAYA KAT DUNIA NI . 

No comments:

Post a Comment