Jamuan Kelas 2KRK2


Pada 4/11/12 kelas aku 2krk2 buat jamuan kt taman merdeka . Erm organiser ialah aku , sasha , nesha ermm ermm spe lagi ehh . sape2 jelah :) best among the best punye jamuan yg aku pernah rasa .. happening , ceria but last2 aku nangis . hahaha sebabnye ialah itu rahsia .. makan nasi ayam yg disediakn oleh anys . best gilaa ah jamuan sebab tkde Daarshini :p hehehe jahat gila aku .. i miss them . rindu kt dieorg . rindu kt cikgu arffa . at the first sorry to say aku tk suke die . aku pon tktau knp but bile jamuan tu mmg sempoi habis ann tetibe aku jadi suka die pehh mmg syg gilaaaa2 ah kt die . die mmg cikgu paling sempoi pnh aku jumpa . fun belajar ngn die .. honestly , tahun depan mesti berpecah :'( aku tknk berpecah .. aku nk semue stay kt kelas yg sama . aku dh serasi ngn dieorg . dieorg dh mcm abang ngn akak aku sendiri , yaaa well aku PALING MUDA kt kelas tu . yelahh lahir 26/10 ann . hahaha xD sayang korang smpai bila bila . Done :) Assalamualaikum  












No comments:

Post a Comment