Pedihnya hati :'(


Subhanallah sakitnya hati ni . Allah je yang tau betapa sakitnya hati aku sekarang ni . Aku pon tktau ape yg jadi sebenarnya . Taktau ade ke yg aku salah cakap selama ni . Of course lah manusia mana yg tk buat silap kan ? :) Yang peliknya kt sini apesal tetibe die tu nk marah2 aku . Yes . Aku agak maybe die bce conversation aku dgn si MS tu >.< yg whatsapp maybe . Bukan maybe lagi . Aku yakin tapi tkde bukti . Tak pun si MS yg ckp sendiri kt die . Mulut longkang . ade kot aku tersalah cakap malam tu mse aku break ngn bf aku . mse tu MS cuba pertahankan tapi entah lah tktau knp aku buat keputusan senekad tu . Bila die dh tkde baru menyesal tk sudah . hahaha xD bende dh jadi kan nk buat macam mne :) mungkin aku ditakdirkan tidak kekal dengan die . nk buat mcm mne . Tapi ni pendapat akak aku -- > '' kalau kawan kau yg satu lagi tu tk sebok nk ayat kau , mesti kau pon tk amik keputusan nk break walaupun hakikat kau ade sakit hati sikit dengan BF kau tu '' . Aku '' mungkin jugak kan '' . Ye aku tak salahkan die sbb nk sebok nk mengayat aku mse tu sbb aku tau tu penipuan sahaja . hati die dah dimiliki orang lain seperti mana aku dah tau dan dah sedia maklum . Memang lah aku akui yg bf aku tk pandai nk jaga perasaan aku tapi mse kiteorg couple aku '' AGAK '' bahagia . hahahaa xD sampai lah lepas cuti sekolah die text aku and mengayat aku pulak . aku tktau ape tujuannya tapi entah lah . Salah aku kot sbb layan die . Nak buat mcm mne mse tu boyfriend aku tk text dh 5 hari . sedihkan bf tk text 5 hari ? menangis je aku mse tu .__. tapi sekarang semua dh berubah . aku dh kehilangan orang yg menyayangi aku dan orang yang aku sayang dh tinggalkan aku . sedihkann ? :) tahun 2012 ni memang pahit . paling banyak air mata aku jatuhkan tahun ni . manusia boleh berubah sekelip mata . begitu juga dengan perasaan . Sakit , pedih , perit rasanya . Memang luaran aku nmpk kasar . Cakap mcm gangster . Sesuka hati buat bende . suka sakitkan hati orang tapi ade sesape tau ape jadi kt aku ? takda kan ? sesape pun dlm dunia ni tk semestinya watak luarannye yg sedia kala kita nmpk ceria die tk sembunyikan sesuatu dlm hatinya . 


Suatu hari nanti , saya nak awak cari orang yang menyayangi awak dan awak menyayangi dirinya . Jangan lukakan hatinya seperti mana awak lukakan hati saya . Sayangi dia . Jaga dia dengan baik seperti mana awak  jaga emas , pertama dan berlian jika ada dalam genggaman awak . 

No comments:

Post a Comment